lukcio31

Members
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About lukcio31

  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Odnośnie parametrów linii mam takie dane: Wysyłanie Pobieranie Aktualna prędkość(kb/s) 8568 85678 Maksymalna prędkość(kb/s) 9622 105650 Margines SNR(dB) 8.8 11.2 Tłumienie(dB) 13.8 7.8 Błędy(pkt) 102 38
  2. Mam router jak w temacie i po wejściu na stronę konfiguracyjną i wybraniu Zaawansowane(strona konfiguracyjna po polsku) odnośnie parametrów linii(tabela),w pozycji Błędy(pkt) mam pokazane błędy odnośnie wysyłania i pobierania. Czego dotyczą błędy(pkt) pokazywane na stronie konfiguracyjnej routera w parametrach linii na której działa Neostrada Orange VDSL?
  3. Posiadam router Archer VR600 i dziś(05.01.2017) postanowiłem zmienić hasło którym loguję się do strony konfiguracyjnej routera.Wpisałem nowe hasło(średnie hasło),potwierdziłem to nowe hasło i zapisałem.Powróciłem do strony logowania i kiedy wpisuję nowe hasło i klikam Log in nic się nie dzieje,cały czas mam jedynie widoczne okno z polem do wpisania hasła. Do posta: Odnośnie opisanego problemu,zrestartowałem router przyciskiem RESET(przycisk z boku routera przytrzymany 10sekund),wyświetliła mi się strona konfiguracyjna oraz od razu szybka konfiguracja routera,gdzie router skonfigurowałem dla Neostrada Orange VDSL oraz ustawiłem sobie wifi.Po konfiguracji routera zamknąłem stronę konfiguracyjną.Ponownie w przeglądarce wpisałem 192.168.1.1 i wyświetliło mi się ustawienie hasła,gdzie podałem hasło:"admin" i kliknąłem na zapisanie hasła.Wyświetliła się strona konfiguracyjna.Przy kolejnym wejściu na stronę konfiguracyjną,nie pojawia się wpisanie hasła i logowanie(sprawdziłem kilka razy uruchamiając stronę konfiguracyjną). Czy po restarcie routera przyciskiem RESET jeśli nie pojawia się hasło do logowania(raz tylko było podanie hasła "admin" i zapisanie),a od razu wyświetla się strona konfiguracyjna,mam ustawić nowe hasło czy zostawić tak jak jest i nie ustawiać nowego hasła,a zostawić podane i zapisane hasło: "admin"?
  4. Dopisałem DNS-y w ustawieniach sieci LAN odnośnie DHCP,zapisałem ustawienia,po czy wyłączyłem i ponownie włączyłem router przyciskiem Power.Zrobiłem też ping test dla: 192.168.1.1 oraz wp.pl i nie pokazało mi błędów. Chciałem zapytać co dało mi ręczne dopisanie DNS-ów: 194.204.159.1 oraz 194.204.152.34 w ustawieniach DHCP i czy to pomoże na problem opisany w #1 poście odnośnie routera skonfigurowanego pod Neostrada Orange VDSL opcja do 80Mb/s?
  5. 22.12.2016 kupiłem router jak w temacie.Router podłączyłem kablem RJ-45 do karty sieciowej w komputerze PC i skonfigurowałem pod Neostrada Orange VDSL.Od dnia konfiguracji 23.12.2016(tego dnia konfigurowałem router) przez święta nie było problemu z internetem.Dziś 27.12.2016 zauważyłem,że chwilami zdarza się,że nie każda strona internetowa się wyświetla(długo się ładuje i wyświetla się lub się nie wyświetla). Co najdziwniejsze według routera i komputera PC mam połączenie z internetem.Po wejściu na stronę konfiguracyjną routera w Podstawowe/Mapa Sieci,czasem przy Internet jest znak "x" czyli brak internetu,ale na routerze świecą się wszystkie diody,nawet ta od internetu,a w komputerze PC przy ikonie połączenia sieciowego(ikona na pasku zadań obok zegarka) jest:Dostęp do internetu,ale na stronie konfiguracyjnej routera w Podstawowe/Mapa Sieci przy Internet jest znak "x",po czym po odświeżeniu strony konfiguracyjnej w Podstawowe/Mapa Sieci przy Internet jest symbol informujący,że mam internet,ale zdarza się,że nagle nie ma internetu według strony konfiguracyjnej routera,ale na routerze świeci się dioda od internetu i w komputerze PC Windows 10 przy ikonie sieci pokazuje dostęp do internetu. Co mogę zrobić z opisanym problemem jeśli według diod na routerze mam połączenie z internetem i w komputerze PC Windows 10 ikona połączenia sieciowego na pasku zadań podaje,że mam dostęp do sieci,ale czasem zdarzy się,że strony internetowe się nie wyświetlają,a na stronie konfiguracyjnej routera w Podstawowe/Mapa sieci przy Internet raz mam,że jest internet,a raz,że nie mam internetu? W routerze mam taką wersję oprogramowania: 0.2.0 0.9.1 v0057.0 Build 160614 Rel.41735n a sama strona konfiguracyjna routera jest po polsku,a sam router to wersja sprzętowa v1
  6. Od 22.12.2016(czwartek) mam router TP-Link Archer VR600 skonfigurowany pod Neostrada Orange VDSL,gdzie konfiguracja udała się bez problemu.Po konfiguracji zauważyłem,że na routerze oprócz diody: power,synchronizacja linii,internet i wifi,świeci mi się taka dioda z symbolem takiego jakby monitora(dioda powyżej diody wifi 5GHz,dioda na samej górze wyświetlanych diod) Co oznacza ta dioda i czy da się ją wyłączyć w konfiguracji routera? Jeśli napisałem w nieodpowiednim dziale to przepraszam. Wesołych Świąt
  7. Dzięki emulatorowi routera VR900 mniej więcej wiem jak konfiguruje się ten router oraz gdzie zmienia się ustawienia sieci bezprzewodowej: nazwa i hasło oraz wiem,ze by ustawić tryb N dla wifi muszę wejść w Zaawansowane/Sieć bezprzewodowa/Ustawienia bezprzewodowe(menu po polsku jeśli w routerze VR600 będzie możliwość zmiany języka strony konfiguracyjnej) i mam nadzieję,że router VR600 odnośnie VDSL-Neostrada Orange konfiguruje się tak samo jak router VR900.
  8. Jak w tym routerze wygląda konfiguracja dla VDSL i czy jest ona tak jakby krok po kroku?
  9. Czy przy konfiguracji tak jakby Qiuck Setup (taka jakby konfiguracja krok po kroku jeśli jest to w tym routerze) tego routera dla VDSL-Neostrada Orange,jest tam konfiguracja sieci bezprzewodowej,czy niestety jest tylko konfiguracja dla ADSL lub VDSL,a by skonfigurować sieć bezprzewodową muszę na stronie konfiguracyjnej z menu wybrać Wireless i tam ustawić to o co pytam w #1 poście,ale by ustawić tryb N nie robię tego w Wireless,ale w Advanced? Pytam bo nie wiem jak dokładnie wygląda konfiguracja tego routera dla Neostrada Orange VDSL i dla sieci bezprzewodowej.
  10. Jutro 21.12.2016 kupuję router jak w temacie.Chciałem się zapytać jak w tym routerze konfiguruje się sieć bezprzewodową,a dokładnie chodzi mi o zmianę nazwy sieci bezprzewodowej z tej domyślnej na własną,ustawienia hasła i ustawienia by sieć wifi działała np: w trybie N?
  11. Odnowię temat Niestety na dzień dzisiejszy(02.11.2016 środa) po wejściu na stronę konfiguracyjną routera w Status/DSL w pozycji Erros(Pkts) odnośnie Downstream(pobieranie) router pokazuje: 27166 błędów Wykonałem test łącza na speedtest.net i mam taki wynik: W routerze mam wgrane oprogramowanie z 25.01.2016 czyli najnowsze jakie jest dostępne dla posiadanego routera. Czy to,że router podaje błędy odnośnie Downstream(pobieranie) warto zgłosić do Orange jako problem z linią(do tej pory nie miałem żadnych błędów podawanych przez router i powinienem mieć pełną prędkość 80Mb/s a według speedtest.ornage.pl moja prędkość pobierania wynosi: 37.87Mb/s,a upload jest stały),a może te błędy pokazywane przez router to wina kabla telefonicznego i warto by go wymienić(obecnie jest kable telefoniczny z zestawu dołączonego do routera)? Do posta: Postanowiłem wymienić kabel telefoniczny i po wymianie kabla telefonicznego(wymieniłem obecny kabel telefoniczny dołączony do routera na drugi z zestawu z routerem) i po wejściu na stronę konfiguracyjną routera w Status/DSL w pozycji Errors(Pkts) pokazuje błędy Downstream,których jest obecnie 4(ilość błędów Downstream w momencie edycji posta,ale nie ma błędów Upstream) i zauważyłem,że odnośnie parametrów linii w pozycji: SNR Margin(dB) mam tak: Upstream 7.8,a Downstream 9.3(czasem jest 9.4) i nie wiem czy tak powinno być w SNR Margin, bo w pozycji Line Attenuation (dB) mam dla 12.7 dla Upstream i 12.8 dla Downstream
  12. Wyłączyłem oszczędzanie energii dla karty sieciowej. Wszedłem na stronę konfiguracyjną routera i odnośnie parametrów linii zauważyłem,że w pozycji odnośnie błędów,oprócz błędów dla Downstream,pojawiły się błędy dla Upstream,których nigdy nie miałem.Wykonałem test szybkości łącza na speedtest.net i mam taki wynik: Według tego wyniku i parametrów łącza moja linia jest stabilna,a mimo to odnośnie parametrów linii router pokazuje mi,że mam błędy odnośnie Upstream i Downstream.Podłączyłem dziś(27.10.2016) Orange FunBox i odnośnie parametrów linii nie było żadnych błędów,a router TP-Link TD-W9980 pokazuje,że są błędy na mojej linii odnośnie Upstream i Downstream. Co zrobić kiedy linia jest stabilna,a mimo to router pokazuje,że są błędy odnośnie wysyłania i pobierania?
  13. Czasem mam problem z routerem,ale nie z synchronizacją linii czy dostępem do internetu,a z tym,ze router podaje brak podłączonego kabla Lan(kabel rj-45 oryginalny ten co był dołączony w zestawie do routera),muszę wyjąć kabel i ponownie wpiąć w port Lan i wtedy jest dobrze.Co do problemów z brakiem dostępu do internetu,to zauważyłem też,że jak włączę komputer po kilku godzinach nie używania w systemie Windows 10 Pro przy ikonie sieci mam żółty trójkąt z wykrzyknikiem,czyli mam ograniczenie lub brak dostępu do internetu,a co najdziwniejsze według routera mam dostęp do internetu(świeci się dioda od internetu) i by mieć internet(przy ikonie sieci nie było żółtego trójkąta z wykrzyknikiem) pomaga jedynie restart komputera.
  14. Po zmianie DSL Modulation Type przez chwilę nie było żadnych błędów odnośnie Downstream.Teraz niestety mam aż 3 błędy odnośnie Downstream Czyli to,że mam błędy odnośnie Downstream to nic poważnego.Wygląda na to,że robiąc test prędkości za pomocą speedtest.orange.pl wyskakują błędy linii odnośnie Downstream. Po zmianie DSL Modulation Type wykonałem test na speedtest.net i mam taki wynik: Lepiej robić test prędkości na speedtest.net,bo ten na Orange widocznie powoduje błędy linii odnośnie Downstream
  15. Mam takie parametry linii w pozycji Status: Upstream Downstream Current Rate (Kbps) 8568 85677 Max Rate (Kbps) 9332 95793 SNR Margin (dB) 8.1 9.3 Line Attenuation (dB) 12.7 12.9 Errors (Pkts) 0 3