Administrator

Administrators
  • Content count

    12,270
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

121

About Administrator

Profile Information

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Gostyń

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    2207264

Recent Profile Visitors

1,230 profile views
  1. Jeżeli modemu nie ma na liście spieranych przez router to niestety nic nie zrobimy. Możesz próbować z alternatywnym oprogramowaniem to o czym pisali na eko.one
  2. TP-LInk Archer C9 w czołówce portalu - gadgetreview.com Best Wireless Router 2017 http://www.gadgetreview.com/best-wireless-router-for-home-gaming-mac-overall
  3. Sprawdź zakładkę Advanced->Security->Access Control->Black List czy tam się coś pojawia po dodaniu użytkownika do zablokowanych.
  4. Dalej ping jak rozumiem nie wychodzi? Pomaga tylko restart urządzenia?
  5. Na screenie masz coś innego. Tu masz konfigurację routera -
  6. Chcąc korzystać z internetu na karcie przewodowej musisz mieć wpisana bramę internetową oraz DNS-y a z tego co widzę (twoje ipconfig) masz tam wpisany tylko IP i maskę. No albo wszystko ustawione w automacie.
  7. A jak to teraz wygląda? Urządzenie od UPC działa jako router czy tylko modem?
  8. To czy Tp-link ma tylko odbierać sygnał z UPC i dalej transmitować po kablu do laptopa czy też ma wzmacniać sygnał sieci bezprzewodowej?
  9. Tp-link ma działać tylko jako klient łącząc się bezprzewodowo z głównym routerem czy też równolegle działać jako wzmacniacz sieci bezprzewodowej (przekaźnik)?
  10. Podczas tzw, "zawieszenia" się routera próbowałeś ping-ować jego adres IP?
  11. Czyli tp-link ma działać jako odbiornik/klient a nie access point!?
  12. Raz dzienni router musi się rozłączyć z siecią Orange aby odnowić adresację i to jest normalne zjawisko.
  13. Firmware recovery to metoda która pozwala na ponowne przywrócenie do działania routera po nieudanej aktualizacji oprogramowania. Najczęstszą przyczyną takiego zachowania się routera jest zanik prądu podczas wykonywania aktualizacji lub zawieszenie się systemu operacyjnego z którego wykonywana jest aktualizacja. Nowe firmware recovery oferuje prosty sposób na przywrócenia urządzenia do "życia". Nowa metoda "firmware recovery" dostępna jest w następujących urządzeniach: Archer C5400, Archer C3150_V2, Touch P5, Archer C9_V3, Archer C8_V3, Archer C60, Archer C59, Archer C58, Archer C1200, Archer C2_V3 Krok 1 Pobieramy ze strony producenta najnowsze oprogramowanie http://www.tp-link.com.pl/download-center.html Krok 2 Łączymy nasz nie działający router (port LAN) z przewodowa karta sieciową naszego komputera Krok 3 Dopisujemy do karty sieciowej naszego komputera statyczny adres IP wraz z maską sieciową KROK 4 Otwieramy dowolną przeglądarkę internetową (Chrome, IE, itp.) oraz wpisujemy domyślny adres IP naszego routera http://192.168.0.1 Po chwili powinien pojawić się panel konfiguracyjny naszego routera z informacją że coś poszło nie tak i że trzeba pokazać routerowi ścieżkę do pobranego wcześniej oprogramowania. Ważne jest tutaj model i wersja sprzętowa routera oraz pobranie dla niego odpowiedniego oprogramowania. KROK 5 Po wskazaniu odpowiedniej ścieżki do pliku z oprogramowaniem klikamy Upgrade i czekamy aż oprogramowanie zostanie załadowane na router.
  14. Jedynym logicznym wytłumaczeniem jest niekompatybilność sterowników bo niestety nie widzę wsparcia dla tego systemu.
  15. Czy testowałeś wcześniej kartę na innym systemie operacyjnym?