sadaman

Members
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About sadaman

  • Birthday
  1. Dzieńdobry Kilka dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem wzmacniacza sygnału WiFi firmy TP-LINK model RE450(EU) Ver:1.0 Konfiguracja urządzenia z routerem WiFi przebiegła "prawie" bez najmniejszych problemów - zarówno manulanie jak i automatycznie przy użyciu funkcji WPS. W domu jako główny router używam Netgear model R7000 - jako że jest to sieć rozbudowana > 2 domy, to dodatkowo zastosowane są jeszcze dwa routery TP-LINK-a połączone skrętką RJ45. RE450 ma poszerzyć zasięg w moim domu bez ciągnięcia kabli. Po pierwszej konfiguracji wszystko wyglądało OK, ale gdy bliżej się jej przyjrzałem, okazało się że nie skonfigurowało połączenia 5GHz. I to jest mój pierwszy problem, który został szybko namierzony i stał się dla mnie automatycznie kłopotliwy. Rzecz w tym iż moja pierwotna sieć 5GHz działa na kanale 153 / może też działać na 149 / 157 oraz 161, niestety nie może być używana na kanale 36 / 40 / 44 / 48 ponieważ mam sporo zakłóceń w jej pracy, powodem są liczne sieci internetowe pracujące na zewnątrz budynku które używają najniższych kanałów. Cały problem leży w tym że wzmacniacz na kanałach od 153 do 161 nie wykrywa sygnału WiFi 5GHz, natomiast z kanałami najniższymi czyli 36 - 48 niema żadnego problemu. Drugi problem to wiecznie świecąca się informacja w zakładce Stan, informująca iż Internet > rozłączony, mimo że wszystko działa jak należy. Trochę to irytuje. (Dołączam zdjęcie numer 1 i 2) Trzeci problem to brak możliwości wprowadzenia aktualnego czasu. Niestety nie ma możliwości by go ustawić, mimo że jest dostępna taka zakładka. Cały czas widnieje w niej informacja że mamy 01/01/2016 00:00:00. Takie dane są widoczne dlatego, że każdorazowe zresetowanie wzmacniacza z poziomu przeglądarki internetowej, ale również przy użyciu przycisku ON/OFF, powoduje że po ponownym uruchomieniu otrzymujemy informację że jest dzień i godzina 01/01/2016 00:00:00 A co za tym idzie? Mianowicie to że nie można w żaden sposób skonfigurować: sterowania diodami w trybie nocnym, oraz nie można ustawić harmonogramu zasilania. Próbowałem też wykonać synchronizację czasu z poziomu aplikacji w telefonie - iOs / Android - otrzymuję informację że przebiegła ona pomyślnie, jednak po zalogowaniu się na urządzeniu, wszystko jest po staremu, czyli bez zmian. Dołączam film dostępny pod poniższym adresem na YouTube, który pokazuje mój problem z kanałami oraz z czasem > Problem zaczął się na sofcie z którym urządzenie było dostarczone, oczywiście później aktualizowałem firmware do wersji dostępnych oficjalnie na stronie tp-linka, niestety nie wnoszą one żadnej poprawy. Próbowałem także zmieniać wersję językową panelu administracyjnego na angielską, niemiecką > bez zmian. Proszę o weryfikację problemu - czy jest to wada urządzenia / firmware, czy wymiana na inny egzemplarz coś pomoże? Pozdrawiam PS: Proszę o skasowanie powielonego tematu wystawionego prze zemnie jako gość - nie zauważyłem że zostałem wylogowany z forum.