Administrator

TP-Link wydłuża gwarancję na wybrane produkty do trzech lat

1 post w tym temacie

http://www.tp-link.com.pl/support/rma/Dwadzieścia lat działalności na światowych rynkach, ciągły wzrost i wytyczenie nowych kierunków rozwoju, skłoniły TP-Link do odświeżenia wizerunku. Wprowadzone zmiany to nie tylko nowe logo czy slogan, ale także cała identyfikacja marki, która coraz bardziej koncentruje się na potrzebach klientów. Potwierdzeniem tych zmian jest decyzja o wydłużeniu gwarancji na sprzedawane produkty.

TPLINK_Logo_H_ST_R_Color_RGB-1.jpg

 

Domowe urządzenia sieciowe sprzedawane w Polsce są zazwyczaj objęte dwuletnią gwarancją. To okres, podczas którego sprzęt ma działać bezbłędnie. Jeśli tak nie będzie, a szkoda nie powstała wskutek niewłaściwego użytkowania przez klienta, towar jest naprawiany na koszt producenta lub wymieniany na nowy. TP-Link wydłuża ten okres do trzech lat dla routerów, przełączników, anten oraz powerline’ów. Wydłużeniu podlegają również gwarancje na banki energii – z jednego roku na dwa lata – oraz wybrane biznesowe przełączniki i punkty dostępowe.

Wydłużona gwarancja obowiązuje jedynie na produkty pochodzące z polskiej dystrybucji, zakupione po 1 października 2016 roku. Z niepoprawnie działającym produktem należy zgłosić się do sprzedawcy, u którego został on zakupiony. Pełna lista urządzeń objętych wydłużoną gwarancją znajduje się na stronie: http://www.tp-link.com.pl/support/rma.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach