Autor Wątek: problem z wifi, ruterem  (Przeczytany 2034 razy)

Offline Uboogi

  • Junior Member
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
Odp: problem z wifi, ruterem
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 19, 2014, 23:19:40 »


« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2014, 23:44:58 wysłana przez Administrator »

Offline Administrator

  • TP-LINK Ekspert
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5593
  • Reputacja: 186
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: problem z wifi, ruterem
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 19, 2014, 23:46:00 »
Po pierwsze zabezpiecz sobie sieć hasłem WPA2, po drugie ten poziom sygnału jest cały czas stabilny?
W sprawach formalnych kontakt: pomoc@tplink-forum.pl - nie pomagam na PW.

Offline Uboogi

  • Junior Member
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
Odp: problem z wifi, ruterem
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 20, 2014, 00:37:11 »
jak mowilem mieszkam na wsi i w takim miejscu ze dwa domy dalej nawet komputera nie maja czy smartfonow by odbierac  sygnal ale zaloze pozniej a czy poziom sygnalu, tak ciagle jest taki sam niema wiekszych skokow

Offline Uboogi

  • Junior Member
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
Odp: problem z wifi, ruterem
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 20, 2014, 00:39:01 »
chodzi o sygnal, ta niebieska linia ?


Prosze nie pisać postów jeden pod drugim. Proszę używac przy odpowiedziach przycisku "modyfikuj" Nie zastosowanie  do zasad forum nagrodzę odpowiednio. CHACA
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2014, 07:06:01 wysłana przez CHACA »

Offline wojtek2803

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 627
  • Reputacja: 32
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: problem z wifi, ruterem
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 20, 2014, 16:16:01 »
Niema co tutaj polemizować zdecydowanie za słaby sygnał sieci  wifi  -70dBm na granicy stabilności działania .Jedynie szukać alternatywnego miejsca położenia komputera .

Offline Uboogi

  • Junior Member
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
Odp: problem z wifi, ruterem
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 20, 2014, 18:45:50 »
czyli mozna ujac iz ruter jest zepsuty, a raczej uszkodzony, bo urzadzenia typu laptop czy telefon znajduja sie hmm poltora metra od rutera wiec raczej dogodniejszego miesjca nie znajde :)  a ze tak zapytam jaki powinien byc sugnal dBm?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2014, 18:54:33 wysłana przez Uboogi »

Offline wojtek2803

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 627
  • Reputacja: 32
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: problem z wifi, ruterem
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 20, 2014, 20:12:54 »
Jak masz możliwość to sprawdź  sygnał  na  innym laptopie , bo te półtora metra to żadna odległość dla sygnału.Sygnał wifi powinien być    poniżej -70dBm czyli -60dBm itd.

Offline Heinz

  • TP-LINK Ekspert
  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 1563
  • Reputacja: 109
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: problem z wifi, ruterem
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 20, 2014, 20:44:51 »
Poziomy sygnałów jakie powinny być w linii prostej od routera.
0,3m -25
1m -30
1,5m -33
2m -36
3m -40

reszty nie zmierzę bo już wchodzi w grę tłumienie ścian.

Offline Uboogi

  • Junior Member
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
Odp: problem z wifi, ruterem
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 20, 2014, 20:51:45 »
jest tak samo, czyli te zaniki wifi jak napisalem na poczatku ze raz chodzi lecz po 4-5 minutach sie rozlancza w urzadzeniach sa spowodowane usterka rutera mam rozumiec bo nic innego z tego nie wychodzi

Offline tomasz4688

  • Member
  • ***
  • Wiadomości: 53
  • Reputacja: 0
Odp: problem z wifi, ruterem
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 20, 2014, 23:11:17 »
model TD-W8951ND

Poczytaj mój temat(cały): http://tplink-forum.pl/pogotowie-konfiguracyjne/td-w8951nd-brak-internetu-na-wifi/


wychodzi na to, że kolejna osoba ma problem z tym routerem.
mozesz powiedzieć gdzie go kupiłes? jaki sklep/allegro?