scar

Neffos C5 - nie działa połączenie 3g

4 posty w tym temacie

Co jakiś czas zdarza się, że gdy włączę połączenie danych komórkowych i ikonka świeci się już na niebiesko to nie ma symbolu 3g na pasku statusu i nie działa połączenie internetowe.

Póki co obejście jest takie że muszę włączyć i wyłączyć tryb samolotowy, potem włączyć dane komórkowe i dopiero wtedy działa 3g. Chociaż nieraz muszę to powtarzać dwa albo trzy razy.

 

Czy znacie jakiś sposób jak to trwale naprawić? Albo jakąś aplikację do automatycznego restartu 3g.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

U mnie 3G działa bez problemu i nic nie muszę przełączać. Po wyciągnięciu belki wyłączam WiFi, włączam Połączenie danych i bez problemu pakiety lecą przez operatora GSM, a ikonka od karty SIM ma znaczek 3G.

 

Czy aby na pewno skonfigurowałeś sobie poprawnie karty SIM w ustawieniach telefonu?

Jaki operator?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No to spróbuj wejść w Ustawienia i tam masz trzy pozycje: Karty SIM, Użycie danych oraz Sieci telefonii komórkowej. Tam popatrz na konfigurację kart wliczając w to odpowiednie APN'y i inne ustawienia od operatora GSM.

 

Być może karta ma problemy z przełączaniem się. Ja bym na twoim miejscu zakupił/zamówił jakiś starter innego operatora za kilka złotych i sprawdził, czy z nim też są podobne problemy. U mnie w Play/RBM wszystko działa jak trzeba.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został osadzony automatycznie.   Wyświetlaj jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

Ładowanie