sylwia350xD

Konfiguracja tp link td w8951nd na neostradzie

40 postów w tym temacie

Witam,mam taki problem z konfiguracją routera... konfiguruje go QUICK SETUP'em wpisuje wszystkie dane do logowania VPI dla neostrady, jest super pięknie pokazuje mi moją siec bezprzewodową wpisuje haslo...łączy ale pisze,ze jest brak dostępu do internetu i nie dziala... POMOCY:(

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gdzie nie działa- na routerze czy komputerze? Pokaż zrzuty z ustawień routera. Protokół TCP/IP na karcie sieciowej komputera jest ustawiony na automatyczne pobieranie adresu IP?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

w ogole nie dziala internet.. chce polaczyc przez wi fi to wyszukuje siec laczy z nią ale pisze.ze jest brak dostępu..

to jest log z routera:

1/1/2000 0:7:30> adjtime task pause 60 seconds

1/1/2000 0:7:30> No DNS server available

1/1/2000 0:7:30> Last errorlog repeat 10 Times

1/1/2000 0:7:30> adjTimeTask fail: no server available

1/1/2000 0:7:30> adjtime task pause 60 seconds

1/1/2000 0:7:30> No DNS server available

1/1/2000 0:7:30> Last errorlog repeat 10 Times

1/1/2000 0:7:30> adjTimeTask fail: no server available

1/1/2000 0:7:30> adjtime task pause 1 day

1/1/2000 0:7:52> CHAP: login to remote failed; please check user/pswd

1/1/2000 0:8:25> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80680a38

1/1/2000 0:8:30> Last errorlog repeat 3 Times

1/1/2000 0:8:30> No DNS server available

1/1/2000 0:8:30> Last errorlog repeat 10 Times

1/1/2000 0:8:30> adjTimeTask fail: no server available

1/1/2000 0:8:30> adjtime task pause 60 seconds

1/1/2000 0:8:30> No DNS server available

1/1/2000 0:8:30> Last errorlog repeat 10 Times

1/1/2000 0:8:30> adjTimeTask fail: no server available

1/1/2000 0:8:30> adjtime task pause 60 seconds

1/1/2000 0:8:30> No DNS server available

1/1/2000 0:8:30> Last errorlog repeat 10 Times

1/1/2000 0:8:30> adjTimeTask fail: no server available

1/1/2000 0:8:30> adjtime task pause 1 day

1/1/2000 0:8:33> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80680a38

i dolączam screeny ustawien:

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak ADSL jest podłączone.

width=1024 height=575http://tplink-forum.pl/uploader/upload_1/52168422895.jpg[/img]

54278422896.jpg

width=1024 height=575http://tplink-forum.pl/uploader/upload_1/21528422898.jpg[/img]

width=1024 height=575http://tplink-forum.pl/uploader/upload_1/69668422900.jpg[/img]

Na przyszłość proszę korzystać z forumowego przycisku dodawania obrazka, na dole pod każdym postem. CHACA.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pomimo podłaczenia ADSL nie masz przydzielonego adresu IP. Jedna ważna sprawa masz literówkę w nazwie użytkownika. Popatrz uważnie.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, czegoś tu nie rozumię- do jakiej linii-wysokiego napięcia? Masz neostradę i chcesz skonfigurować ten router to popatrz jak wpisujesz słowo "neostrada"

Wszystkie inne ustawienia masz dobrze wpisane. Poczekaj aż router sam złapię synchronizację.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

do linii telefonicznej... ktos wyzej pytal.

a jak juz wspominalam poprawilam literówke i nadal nic... resetowalam juz kilka razy router wpisuje caly czas dobrze te ustawienia aloe nie ma tego dostępu.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Masz możliwość sprawdzenia na innym routerze podpięcia go do linii? Ustawienia masz wpisane dobrze więc wszystko skazuje na uszkodzenie wtyku, kabla lub samej linii. Masz telefon?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Może powinnaś zadzwonić na infolinie i poprosić o wygenerowanie nowego hasła - gdy ja zmieniłem router to pomogło, na starym haśle nie chciało działać.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

to jest  screen statusu, wszystko jest niby poprawnie wpisane a wyskakuje to,ze nie mozna odnalezc certyfikatu i w statusie jest''ustalanie  tozsamosci''.

Niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia na innym routerze,ale kiedy uzywam internetu przez zwykly modem standardowy z neostrady ktory laczy sie przez aplikacje to necik dziala... tylko na tym routerze nie chce. A co do telefonu to mam.

8425883.jpg

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Może powinnaś zadzwonić na infolinie i poprosić o wygenerowanie nowego hasła - gdy ja zmieniłem router to pomogło, na starym haśle nie chciało działać.

a o jakie hasło Ci chodzi? do logowania ?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Możesz sprawdzić na danych rejestracyjnych czy dostaniesz adresację:

login: rejestracja@neostrada.pl

hasło: rejestracja

Jeżeli w tabeli będzie jakaś adresacja zamiast zer to masz błąd w autoryzacji.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Masz bardzo słabą linię telefoniczną. Spróbuj wymusić tryb G.DMT.

Jest to w zakładce Advanced setup - ADSL i wybierz z ADSL mode G.DMT

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

mialam dotychczas netie na łączu TP i inny router ktory smigal bez problemu, teraz od miesiąca mam neostrade a od wczoraj ten router,ktorego za nic nie moge ogarnac.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
a od wczoraj ten router,ktorego za nic nie moge ogarnac.

Jest lepiej na haśle domyślnym. Jednak zadzwoń na 801 505 505 ( połączenie płatne) i poproś aby przysłali login i nowe hasło smsem.

Spróbuj wymusić tryb G.DMT.

Próbowałaś?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Probowalam wymusic ten tryb G.DMT i nic nie dziala to samo... nie moze odnalezc certyfikatuu sprawdzanie tozsamosci... ;(

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.